nothing to say

adore your happiness

Thursday, May 20, 2010

counting a day

Huh. 3 weeks more. damn. cepat lahhhhhh masa berlalu.


kan besh kalau ade DOREAMON. all my problems can solve easily. tapi saya tahu die xkn muncul sbb tu semua dalam dunia fantastic! i said again FANTASTIC! what does ''fantastic'' mean? eh eh eh, kene plak bg maksud. pergi lah cari sendiri. kamus kat MPH kan banyak. xsabar nye rasa nak abes practical tp sometimes rasa sedih jugak mana taknye semua staff kat situ dah macam family sendiri. dieorg tak BULI saya tapi saya yang BULI dieorg. HAHA. tapi saya tahu diaorang sedih sangat sebab saya nak tgglkan dieorang. sebab saya yang paling KECOH dlm office tu. keje saya POTPET POTPET. usik diaorg. buat lawak shincan. tanpa saya, sunyi lah office tu. ceyyy perasan je. sekali sekala perasan ape salahnye. baru maju hidup. ye tak?


Hak cipta mak datin terpelihara
Haaa ni lah bakal businesswoman. coming soon!

Tapi satu je yang buat saya pening. semua ingat saya ni dah KAHWIN. sebaik org tak pikir saya ni JANDA. kalau tak, mmg saya pengsan depan dorang ondaspot. Abang kat sebelah office pon tiap2 hari dok buat sweet2(bunyi kat mulot tu). naik bosan pon ade. tapi saya jujor je dgn dorang . saya cakap

''weh ! aku dah ada nak 3orang lah tgok perot aku ni ade tambah sorang lagi''


*padahal perot aku buncit sbb lemak bukan baby.tapi sebaik perot aku ni jadi penyelamat. untung ade perot buncit taw uolls!


tu lah rutin saya setiap hari. bosan, dikelilingi bro-bro. uncle-uncle. auntie-auntie. atok-atok & nenek-nenek. but its called experience.


thanks alot to abang hanafi, khairul afifie, ka.zaiton. k.dayah. and k.suraya. i miss you all badly.



0 comments: